Jag har träffat en svart tjej har jag knullat mig

Inanna säger:
någon har sökt på "jag har träffat en svart tjej har jag knullat mig" och kommit till min blogg...

Sherlock säger:
okej…


Inanna säger:
undrar hur personen tänkte?


Sherlock säger:
man undrar vad personen har gjort


Inanna säger:
ja, hur kom formuleringen till


Sherlock säger:
det krävs så oerhört mycket bakgrundsinformation för att få grepp om den där söktermen


Inanna säger:
är det en medveten sökstrategi?
jag tänkte göra en topptio-lista på roligaste sökningarna som lett till min blogg


Sherlock säger:
gör det


Inanna säger:
"skinnbrallor disco" är en annan favorit
"best way to onani" är en tredje


Sherlock säger:
min favorit är nog "måste man anpassa sig i sverige om man är jude?"


Inanna säger:
haha
jag funderar på att skriva om några sökningar... typ att ta ämnet på allvar...
ge läsarna det de vill ha...


Sherlock säger:
du kan göra en grej på det
att alltid ge svar på det folk söker på


Inanna säger:
vilken jävla bloggidé egentligen...
typ man startar en ny blogg
sen skriver man om allt som söks på för att hamna där...
och bara ser vart det tar vägen


Sherlock säger:
jag vill vara med!


Inanna säger:
allvarligt... ska vi starta en sån?


Sherlock säger:
det kommer spåra ur snabbt


Inanna säger:
ja, absolut
men bara som en rolig grej
analyticsbloggen typ


Sherlock säger:
ååååh
det här är så bra


Inanna säger:
vågar du skriva i eget namn eller har du någon annan bloggerinloggning?


Sherlock säger:
oh, jag vill också ha ett alias
bara för att det är kul
vad ska jag heta?
ska du vara inanna även här?


Inanna säger:
ja, det tänkte jag iaf
metaanalys.blogspot?


Sherlock säger:
låter bra


Inanna säger:
eller ska vi bara ha något som visar hur kommersiella vi är
typ gelasarnavaddevillha.blogspot.com
fast lite kortare och snyggare


Sherlock säger:
nej, du jag vet
den ska heta något baserat på ett stört sökord


Inanna säger:
alltså, jag måste gå på toa (ja, jag är bajsnödig) och sen måste jag bada... men vi kan fixa det här i kväll kanske


Sherlock säger:
mastemananspassasigommanarjude.blogspot.com


Inanna säger:
kuk.blogspot.com är tyvärr upptaget
det är iofs jätteroligt, men för långt


Sherlock säger:
nåt åt det hållet


Inanna säger:
ja
sen tycker jag du och jag ska skriva på olika sätt...


Sherlock säger:
det gör vi väl redan


Inanna säger:
jo, men att vi renodlar det där


Sherlock säger:
det här är sjukt kul


Inanna säger:
ja... behåll tanken och se om den är rolig även ikväll... vi hörs


Sherlock säger:
det gör vi
ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Jag brukar inte kolla så ofta vad folk sökt på men av vad jag sett är nog min favorit "Vilken låt har Linkin Park inte gjort?"

    SvaraRadera